اصفهان Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

پرونده مشکوک مرگ رئیسی و پروژه جدید خامنه‌ای دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۳۱

میدان نقش جهان نماد تمام دیدنی‌های تاریخی اصفهان است. این میدان بزرگ که جزو بزرگترین میدان‌های جهان به شمار می‌رود،‌ در دوران صفویه و زمان پادشاهی شاه عباس صفوی ساخته شد.

حمام علی قلی آقا یک حمام به جا مانده از اواخر دوران پادشاهی صفویان است. این حمام به گونه‌ای ساخته شده است که هم زنان و هم مردان امکان استفاده از آن را داشتند.

Your browser isn’t supported anymore. Update it to have the finest YouTube expertise and our newest attributes. Learn more

یک تئوری فیزیکی وابستگی این دو مناره و علت تکان خوردن آن‌ها را توضیح می‌دهد.

دیزی‌ سرای چاه حاج میرزا؛ طعم به یادگار مانده از دوران صفوی

آقای صدیقی نوشته است: «فردی قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوءاستفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع‌الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است.»

زنده, تشییع ابراهیم رئیسی و همراهانش در تهران؛ آیت‌الله خامنه‌ای بر کشته‌شدگان نماز خواند

پل خواجو از جاهای دیدنی اصفهان در شب است؛ البته به شرطی که آب زاینده‌رود جاری باشد و صدای آن روح شما را نوازش دهد.

یاشار سلطانی، سردبیر سابق سایت معماری‌نیوز روز ۲۳ اسفند با انتشار اسنادی از تصاحب باغی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع در منطقه ???? ازگل تهران از سوی امام جمعه موقت تهران خبر داده بود.

همانطور که از نام این مجموعه پیداست، در این موزه آثاری ارزشمند از طبیعت ایران از سرتاسر کشور جمع آوری شده است.

خوشمزه ترین غذاهای شمالی را اینجا بخورید؛ از کباب تا خورش و آش!

تعدای از جاهای دیدنی اصفهان مانند کلیسای وانک در این محله قرار دارند.

جاباما با ارائه امکاناتی مانند انتخاب بازه قیمت، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با هر بودجه‌ای، ویلا، اقامتگاه موردنظرتان را رزرو کنید. اگر با بودجه‌ای محدود به دنبال اجاره ویلا ساحلی در شمال باشید، می‌توانید با خیال راحت با جاباما گزینه موردنظرتان را پیدا کنید. حتی اگر برای سفری لوکس و خاطره‌انگیز، دنبال اجاره ویلا استخردار در شهرهای مختلف ایران باشید، می‌توانید آن را به راحتی در جاباما انجام دهید.

Report this wiki page